ULMA Packaging, e-ticaret için tasarlanmış paketleme çözümleri sunmaktadır

05.05.2021
E-ticaret, hem eve yemek siparişi verirken hem de gıdaları stoklarken tüketicilerin tercih ettiği satın alma kanallarından biri haline geldi. Gıda endüstrisi, paketleri halihazırda yükseliş eğiliminde olan ve büyümeye devam edecek olan mevcut senaryoya uyarlama zorluğuyla karşı karşıyadır.

Gıda sektörüne paket ve paketleme çözümleri sunan lider firmalardan biri olan ULMA Packaging, gıda endüstrisinin yeni gereksinimlerini karşılayabilmektedir. Geniş çözüm yelpazemiz ve inovasyona yatırımlarımız, müşterilerimizin paketleme ihtiyaçlarını karşılamamızı ve onları e-ticaretin yeni gereksinimlerine hazırlamamızı sağlamaktadır.

2069_1.jpg 2069_1.jpg 2070_1.jpg

E-ticaret için tasarlanan paketlerde hangi özellikler gereklidir?

seguridad-icon

Gıda güvenliğinin sağlanması; hijyen ve ürüne bulaşmanın önlenmesi, e-ticaret için tasarlanmış paketlerde, özellikle de bir sağlık krizi olduğunda önceliklerden biri olmaya devam etmektedir. Önceden paketsiz olarak satılan taze ürünlerin artık online alışveriş için paketlenmesi gerekiyor. Vakum yapılarak koruyucu atmosferde paketlenen gıdalar daha iyi muhafaza edilir, bu sayede paketlenmiş ürünler tüketicinin güvenini arttırır.

 

 

proteccion-iconÜrünler tüketicilere ulaştığında paketlerin iyi görünmesinin yanında iyi korunmuş olması ve nakliye şartlarına dayanacak uygun mekanik koruma sağlanması gıda taşımacılığı sürecinde unutulmamalıdır.

 

 

protagonismo-icon

Ürünün sunulmasını ve sergilenmesini sağlamak; müşterinin ne satın aldığını görebilmesini ve satın alma kararı esnasında ürünü kolayca seçebilmesini kolaylaştırır. Ürün çekici olmaya devam etmeli ve içeriğin baskılı film, etiketleme, barkodlu veya QR kodlu vb. yollarla kolayca tanımlanabilir olması gerekir.

 

 


sostenible-iconSürdürülebilir ve çevre dostu olmak; film kullanımını en aza indirmek. Ürünü paketlerken mümkün olduğunca az malzeme kullanmak, koruyucu malzemenin boyutunu, kalınlığını dikkate alarak, gereksiz ambalaj malzemesini ortadan kaldırmak vb. Ambalaj malzemelerinin geri dönüştürülebilir, doğada çözünebilir olması, ürünü koruyan ve aynı zamanda sürdürülebilirliği teşvik eden alternatif malzemeler kullanılarak üretilmesi gerekmektedir.

 


espacio-iconNakliyeyi kolaylaştırmak ve maliyetleri düşürmek için alanın optimize edilmesi, tartışmasız bu yeni paketleme çağının gerekliliklerinden biridir. Aşırı paketleme gereksizdir; tüketiciler alışverişlerini iyi durumda almaya öncelik vererek online alışveriş yapar ve ne istediklerini bilirler. Hafif ve güçlü paket, sızdırmazlık, nakliye ve taşımaya dayanabilirlik önem arz etmektedir.

 

 

2071_1.jpg 2071_1.jpg 1459_1.jpg

Bu yeni senaryoda, son tüketicilerin satın alma alışkanlıklarının yaşadığı değişiklikleri ve bunların paketleri de etkilediğini unutmamalıyız. Online alışveriş daha az dürtüseldir, tüketiciler ne istediklerini bilir ve süpermarket raflarındaki pazarlama iddiaları artık herhangi bir amaca hizmet etmez. Tüketiciler giderek daha fazla talepte bulunuyorlar ve sosyal medyada haklarını talep edebiliyorlar, kötü uygulamalara, geç satınalımlara, yanlış miktarda veya kötü koşullara karşı konuşma hakkına sahip oluyorlar.

Mevcut ortamda, sosyal mesafe önlemleri ile, gıda endüstrisinin adapte olmak durumunda olacağı, popülerliği artan birkaç çeşit online alışveriş türü vardır:

  • Eve yemek teslimatı. İşyerine veya eve teslimat, birçok catering ve gıda işletmesinin işlerini devam ettirmek için seçtiği bir seçenektir. Yanında plastik çatal bıçak ve peçetelerle birlikte sunulan küçük porsiyonlar halinde hazırlanmış yemeklerin gıdaların güvenli ve iyi korunması için ve mikrodalga fırında ısıtmaya uygun, yemek sırasında tabak görevi de görecek şekilde uygun sert tabakalarda paketlenerek sunulması önemlidir.
  • Mağazaları ziyaret etmekten kaçınmak için süpermarketlerden online siparişler. Online alışverişteki artış, dağıtım sektöründe de değişiklikler gerektirecektir. Her bir distribütörün ikincil paketlemesine orantılı olarak paket hacimlerinin uyarlanması ve nakliye yükünün azaltılması gerekecektir. Gelecekte, gıda doğrudan lojistik platformundan teslim edilecek ve burada standart boyut ve şekle sahip paketlerde saklanacak. Satın almaların uygun şekilde yönetilmesi ve son tüketicilerin güvenliğini sağlamak için etiketleme ve ürün bilgileri giderek daha önemli hale gelecektir.
  • Doğrudan son tüketiciye satış yapan üreticiler. Mevcut durumdaki bir başka eğilim de üreticiden son tüketiciye doğrudan satıştır. Barların ve restoranların geçici olarak kapatılması, birçok üreticiyi daha önce catering kuruluşlarına gönderilen et, balık, sebze ve diğer taze ürünleri son müşterilere teslim etmeye zorladı. Bu ürünlerin iyi korunmalarını sağlamak ve tüketicilere iyi durumda ulaşmalarını sağlamak için uygun paketler yapmak gerekmektedir.
2072_1.jpg 2073_1.jpg 2074_1.jpg

 

ULMA Packaging, gıda endüstrisi için e-ticaret yoluyla satışta kullanılabilecek, ürünün güvenliğini korumasını sağlayan sürdürülebilir paketler ve çözümler sunmaya devam etmektedir. Bunlara ek olarak, bu modern zamanlara uyarlanmış çözümler sunmaya devam edebilmemiz için yeni trendlerin nasıl geliştiğini gözlemlemeliyiz. E-ticaret, yeni pazar taleplerini karşılamak için esnek ve hızlı olması gerekecek olan paketleme endüstrisi için yeni zorluklar ortaya çıkarmaya devam ediyor.